tirsdag 10. august 2010

Trimtur

Det var sannelig godt å komme seg ut i dag. Det ble en luftetur til Nidarosdomen. En tur som tok meg drygt 1 1/2 time tur-retur, så det gikk ikke så fort. Blodtrykket har begynt å gå ned, så jeg tok ingen sjanse på å bli strandet på andre siden av Elgeseter bro :-) Da jeg var utenfor Domen så jeg geografi-læreren min fra min tid på Treider (1995-96). Hun var jaggu blitt eldre :-D. Prøvde å få et av mine anfall i dag så de kunne ta blodprøve, men tablettene virker for godt så jeg sovnet faktisk! Da jeg våknet fikk jeg overraskende besøk fra Elverum. Kjempetrivelig, Ann Iren:-) Og da var det straks klart for kveldsmat...... Bare en liten info til de av dere som eventuelt leser dette: det kan kanskje bli litt detaljert, men jeg skriver dette for jeg selv skal huske ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar