lørdag 14. august 2010

Besøk heimant!

Jeg gledet meg til i dag for da skulle ungene, Ole og Liv komme. Hadde såvidt spist frokost så var de her! Jeg møtte dem i en park på sykehusområdet med en barnehage ved siden av, så der storkosa de seg (ungene ja) Det var til og med en liten politibil der! Ungene ble både våte og skitne, men de hadde det morro. Vi voksne tok en piknik på en av sandkasse-kantene. Jeg prøvde å leke med ungene, men måtte bare sette meg. Helt skjelven og hjertebank (ikke noe typisk anfall heller, men...) Vil tro at tablettene virker og at det er slik de vil ha meg før operasjonen? Jeg fant i alle fall ut at jeg ikke skal mase meg hjem før operasjonen, men det er vel legene som har siste ordet. De ble med til rommet og skulle se "senga til mamma", da de hadde sett den, hoppet i den med sko og skitne sokker, var det greit å dra hjem. Vinket hadet i heisen, og ingen dramatikk som jeg hadde sett for meg. Bra! :-) De vet at mamma er på sykehus og har vondt i magen, så nå kanskje de forestiller seg noe om parken eller "senga til mamma" når jeg snakker med dem. Hvem vet?
Fikk ferdig et halvferdig broderi i dag, og det frister å begynne med et julebroderi i morgen. Vi får se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar