tirsdag 10. august 2010

Dag 2 på St. Olav

Da er jeg inne i min 2. dag og det er utrolig hvor fort tiden går selv om man faktisk ikke gjør noe. Blodtrykksmålinger og legevisitt, mat og pc er effektive tidsfordriv. Tablettene har visstnok begynt å virke, for blodtrykket går nedover. De ønsker det iallefall under 100, og da blir man visst ganske så svimmel og må ta visse forhåndsregler. Svulsten inneholder kjertelvev, dvs at det kan være celleforandringer. Det vet de mer om etter den er sendt til undersøkelse. De kommer også til å ta prøver rundt den for å være på den sikre siden. Lite blod har jeg også, så det blir sjekket ut. Greit med litt å gå på under operasjonen :-) Da tror jeg sannelig jeg skal ut å gå en tur. Det regner, men føler for litt frisk luft.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar