mandag 9. august 2010

St.Olavs Hospital

Nå er jeg kommet hit jeg skal være de neste 14 dagene. Et veldig hyggelig og nytt rom med en fantastisk utsikt til Munkholmen og Nidarosdomen. Jeg har tatt min første blodprøve og tablett, så får vi se når virkningen kommer :-) De skal medisinere meg slik at jeg får lavt blodtrykk til jeg skal operere bort svulsten/systen på binyren den 23., ellers får jeg faretruende høyt blodtrykk under operasjonen når de tar den ut. Nå er det bare å få i seg nok vann!!

2 kommentarer:

  1. Lykke te! Æ heng mest på Levanger fer tida, der e det dårligar med utsikt, gitt... (hi itj verri innlagt så my, da...) Men problemet mett e blodtrykk sånn generelt da. Funke fint med medisin, må jo pass på så knøttet itj lir nå nød.

    Kos dæ med husmorferien din du. Gutan e der når du kjem heim igjen å!

    SvarSlett
  2. Nei, Levanger bli bærre barn-matn mot henne ja :-D Blotrøkke må man værtfaill pass på, så d e greitt dæm sjække dæ. D kainn da itj vårrå læng t d ploppe ut nåkkå no??

    SvarSlett