fredag 13. august 2010

Noen nyter en martna's fæst, mens andre

... sliter ut sykepleiere. Ingen uvanlig start på dagen i dag heller. Denne legen som kom i dag, mente de skulle skrive meg ut et par dager ut i neste uke. Da gleder jeg meg til å surre rundt hjemme med alt for lavt blodtrykk juhuu! De har også bestemt seg for å samle både det ene og det andre fra meg for å studere det. Skulle i alle fall sjekkes for blod, noe mer husker jeg ikke. Han prøvde også å forklare hvorfor blodtrykket skulle ned, men denne forklaringen var mer komplisert enn den forrige, så da velger jeg den enkleste :-D Muligens jeg begynner å bli litt susete likevel..... Etter lunsj, som forøvrig var ost- og skinkesalat, gikk jeg en tur for å se om jeg fant en park de snakket om. Den var like rundt hjørnet med en barnehage ved siden av. Perfekt til ungene i morgen! Middagen i dag var laks med agurksalat og rømme. NAM!
Gleder meg sinnsykt til ungene (og Ole og svigermor) kommer!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar