torsdag 19. august 2010

Bom tur

Det ble bytur i går, med buss, men butikken jeg skulle besøke var nedlagt så da reiste jeg hjem igjen.
Vanskelig å konsentrere seg kjenner jeg når jeg har skrivepress, men det får bli som det blir. Legevisitten i dag bestemte at jeg skulle øke dosen til 40 + 40 + 40, altså må jeg til gastrosentret 3 ganger daglig, men jeg har jo slikt å gjøre.....
Jeg må drikke masse, i allefall 3 liter om dag (farris) , spise mye saltholdig mat og prøve å bli svimmel. Jeg har begynt med jerntabletter og en halv tablett av et eller annet mot hjertebank (som også forårsakes av hormonutskillelsen) + en 500 (mg?) paraset 2 ganger om dag for ryggsmerter. Det er tatt bilder av lunger, hjerte og rygg forrige dag, og alt var fint, også ryggen, så da er det vel muskelsmerter. Er ikke annet enn å begynne å trene!! Da e tia mi ut :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar