torsdag 12. august 2010

En rolig dag

I dag har jeg brodert. Jeg prøver å bli ferdig med et bilde jeg begynte på under svangerskapet med Rafael. Altså en stund siden. Men utsiktene er gode til at jeg skal bli ferdig denne gangen, for det er bare siste "finnisjn" igjen.
Blodtrykket er fortsatt bra, så det tyder vel på at jeg tåler medisinen og at de kan øke dosen. Plukker opp litt info etter hvert: nå har jeg 40 mg(?) Dibenzyran, og skal etter hvert opp i 100. Spurte legen om blodtrykket skulle under 100, men neeeeeii det er vel det sjenerelle blodtrykket som skal ned...... sa møringen av en dokter. Jaja, det er vel bare å svelge tablettene de kommer med så får vi se hva som skjer. Crp var forhøyet (det er den så og si konstant til meg), lå i dag på 36. Da jeg sa det kanskje var bihulene, fikk jeg en 15 cm lang pinne jeg skulle stikke så langt inn i nesen som mulig. Sykepleieren ved siden av sto og rynket på nesen da den forsvant inn :-D
Etter blodprøvene i går å dømme, så har jeg greit med B12 og folat, så nå prøver de å finne om blodet forsvinner et eller annet sted i og med jeg ikke har så mye blod. Så her blir man sjekket ja :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar