mandag 23. januar 2012

Snart jul igjen!

Dagen i dag har vært slapp. Minsten har fått omgangen og kun sittet/ligget i en stol utenom do-besøkene. Som regel er han høyt og lavt dagen lang, både hjemme og i barnehagen. Det var derfor en gyllen anledning til å begynne å strikke et skjerf til Rafael da jeg likevel måtte sitte å "passe på han" som han sa selv. Blir vel bilde av det etter hvert.

Jeg skjønner nå hva de voksne snakket om da jeg var lita. De sa at tiden gikk raskere jo eldre man ble og det trodde jeg overhodet ikke på! Meeeen jeg må nå bite i det sure eplet.


Her er de ulike motivene jeg har på
pakkelappene i år. Har vel laget
ca 60 stk.
Derfor har jeg sånn smått begynt å tenke på neste jul og laget ferdig alle pakkelappene og noen få julekort.

Dette er ikke et julekort, men et helt enkelt bursdagskort.
Hadde kanskje blitt julekort med litt ekstra tilbehør...
Må lage flere julekort!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar